joi, 24 iunie 2010

48! CE INSEAMNA?

Pentru mine inseamna mult!,s-au putin?nu stiu nici eu! darstiu sigur ca sunt anii mei,da,maine voi implini patruzecisiopt de anii.Anii plini de bucurii dar si multe esecuri,ce au lasat rani adinci in sufletul si trupul meu,ranii,care la fiecare vibratie a sufletului si a trupului,ma dor.Stiu ca nu voi putea vindeca ranile, in rastimpul ce mi-a m-ai ramas.Sigur nu le pot vindeca ,nici pe ale mele ,nici pe acelor pe care i-am ranit,nu am sa-mi cer iertare,faptul oricum este consumat,dar nu pot sa nu le spun, ca-mi fac ,,mea culpa".Asa ca nici voi dragilor nu va trebui sa va cereti scuze,ce a fost a fost ,a trecut ,ce va veni,sa vina!Nu de mult am aflat,ca ar fi posibil sa am cancer la san,lucru care ma bulversat de tot, nu stiu ce stare sa adopt,nu stiu daca trebuie sa pling s-au sa fac ceva in mod special ptr.mine,cert este ca sigur nu voi face nimic,ptr.ca pur si simplu nu pot!nu am cum sa ma ajut singura!Poate,daca am sa ma rog voi primi ajutor,,DIVIN"