miercuri, 30 iunie 2010

ADOLESCENTA

As dori ca si aici sa incep povestirile intro nota optimista,dar pur si simplu nu am cum!am evitat sa spun in mod intentionat ca odata cu transformarea mea [crescutul sanilor,etc]durerile de cap si oboseala au debutat cu mare amploare si de atunci putine au fost zilele in care nu si-au facut aparitia.Odata cu intrarea mea la liceu,cu incapacitatea mea de a asimila materiile,cu imposibilitatea financiara a parintilor sa trezit in mine frustrarea,mihnirea si o data cu ele lungul lant al deceptiilor si esecurilor.Dupa un an de scoala lasat cu corijente ,tatal meu a decis ca sunt destul de mare ptr.a putea fi angajata si ami cistiga existenta ,fapt ca si facut m-au angajat in aceiasi institutie ,in care el si mama lucrau,aveam 16 ani,lucram in trei schimburi ingrozitor de greu ptr.mine.Aici destinul mia harazit un drum pe care merg de 30 de ani ,un drum cu putine urcusuri,dar foarte multe coborisuri,[de aici incep greselile mele,datorita incapacitati de a-mi gestiona viata]nu degeaba se spune ,,cum iti asterni ,asa dormi"ptr.ca nu am stiut sa spun NU si ptr.ca nu am avut curajul de a lua haturile in mana ,a propiului meu destin ,au urmat toate greselile,esecurile,deceptiile si bucuriile [acestea fiind ce-i tri copiii ai mei].Revenind la povestire,acolo in acel combinat ,am avut m-ai mult s-au m-ai putin sansa de al cunoaste pe sotul meu,un baiat teribil de cuminte si dragut[asa il vedeam eu?asa este ?nu stiu!]cert este ca ma-am indragostit asa de tare incit teama si rusinea nu si-au m-ai avut locul,indrazneala si starea de euforie ce o aveam in preajma lui m-au determinat sa fac multe : desurubam sigurantele la masina cu care lucram ca sa-l pot chema pe el sa o repare,minteam cu nerusinare,spunindule colegelor mele care si ele la rindul lor il placeau ,ca ma invitat in oras,la cinema,cofetarie,fapt total ne adevarat!dar ptr dragostea baiatului [linistit,cuminte cu ochii verzi ,mustacioara si par pe piept]eram in stare de lucruri marete.Intrun-adin zile i-am cerut o tigare,in alta nu stiu ce alta nebunie si tot asa pina in ziua in care in sectia noastra a venit in inspectie,control directoarea ,fapt ptr care nimeni nu trebuia sa stea in atelier,atunci a fost ptr prima oara cind el baiatul frumos,cuminte,linistit a venit la mine,se putea duce la oricare alta fata dar el a venit la mine,ocazie cu care ma invitat intradevar in oras.As a inceput relatia cu sotul si tatal copiilor mei,asta se intimpla prin toamna anului 1978,nu la mult timp dupa aceasta sa intimplat si inevitabilul,eream pre indragostita,ca sa-mi dau seama ca nu procedez cum trebuie,imediat dupa fericitul eveniment a urmat prima si marea mea bucurie,am ramas insarcinata!fapt ce nu ma speriat chiar daca aveam doar 17ani chiar de ziu mea am ramas insarcinata s-au la citeva zile dupa ziua mea ,nu va spun ca ptr toti,familia mea ,familia lui a fost marea lor suparare.nu realizam cita suferinta ii aduc mamei mele si mamei lui deasemenea,cit despre mine ce sa va m-ai spun,imi era foarte rau ,vomam,slabem durerile de cap persistau si ma simteam slabita din ce in ce m-ai mult,dar vreau sa va spun ca nici un medic ,nici macar unul nu mi-a spus ca sa-r putea sa am ,nu stiu ce boala,fapt ptr care nici eu nu m-am alarmat,in timpul sarcini am slabit aproape 15-20 de kilograme.marele paradox ,ofemeie insarcinata deobicei ia in greutate nu slabeste dar cum eu nu stiam mi-am continuat viata ca si cum totul era normal si sanatos.In data de 25 decembrie 1979 fiind insarcinata in 6luni mi-am unit destinul de sotul meu ,fara ca eu sa realizez ca el o facea ptr.faptul ca eream insarcinata nici gind ptr.ca m-ar iubi si ca si-ar dori o familie alaturi de mine,lucru ce l-am realizat imediat ce am ramas in casa parintilor lui,deocamdata ma opresc aici.am obosit deja ,voi povesti si maine,si poimaine....