marți, 29 iunie 2010

PUBERTATEA

Trecusem de la copilarie la adolescenta,sarise-m peste perioada de pubertate.Cea ce-mi aduc eu aminte este,ca intuna din zile m-am trezit cu niste nucusoare in zona sanilor.Am realizat ca-mi cresc sani,odata cu ei sa trezit in mine si simtamintul rusini,va da-ti seama ce au putut face din mine:teama,neincredereasi rusinea,dar asta nu-i tot,nu peste mult timp au aparut si menstrele si o data cu ele si cresterea si ingrasarea mea brusca,fapt ptr.care imi erea si m-ai rusine.Imi suna si acum in urechi spusele verisoarei mele m-ai mari ,care era de o frumusete fantastica,,Faa! ai sa te faci cit o vaca! o sa cinte barbatatu la cimpoi la sani tai!" ....           Doamne cit ma m-ai dureau cuvintele astea!.Datorita infatisari mele de femeie copil ,barbati ma priveau cu un interes anume,interes pe care l-am inteles si eu imediat,dar care nu ma ajutat deloc in formarea mea ca viitoare femeie,ba din contra m-ai mult m-au speriat.Pe la sfarsitul clasei a sasea m-am indragostit de un baiat din clasa a opta,a fost o dragoste trecatoare si neimplinita,odata cu plecarea lui la liceu au pierit increderea si visarea ce deabea le capatasem,am ramas iar singura !INTELIGENTA mea lasa de dorit incontinuoare,treptat ,treptat teama si neincrederea au pus stapanire iar pe sufletul meu.Norocul meu a facut ca la inceperea anului scolar sa am un profesor nou de chimie si tot odataa si diriginte.Un barbat extraordinar! de o blindete si rabdare pe care eu nu o m-ai intilnisem la o alta persoana,era ptr. mine o placere sa merg la scoala si sa stau sa-l ascult.[Va multumesc d-nule profesor! TACHE CRISTIAN si d-stra doamna profesoara GATU ELENA vamultumesc!]Spun toate acestea ptr.ca ei au vazut in mine un potential copil bun, care avea  nevoie de ajutor,ajutor ce mi l-au oferit neconditionat,fara vreun interes anume.Faceau ore de meditatie cu noi dupa terminarea programului scolar,fapt ptr. care ne-a fost de mare ajutor mie si colegilor,asa am reusit sa intru la liceu.Aici cred ca sa terminat si pubertatea mea,devenisem o domnisoara femeie! asa aratam dupa infatisare paream cu mult m-ai matura,dar eram un copil prost,temator,rusinos si neajutorat!.....Ne oprim deocamdata aici,vom continua in urmatorul capitol ADOLESCENTA